8004-5 3553 041
برای مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید
امروز : پنج شنبه ۱۵ خرداد ماه ۱۳۹۹
مرکز فوریتهای چاپ تبریز
چاپ کیف دستی مقوایی

چاپ کیف دستی / ساک دستی کاغذی

چاپ ساک دستی کاغذی یکی از الزامات شروع تبلیغات برای یک فروشگاه است. چاپ ساک دستی کاغذی ارزان تبلیغاتی و چاپ پاکت کرافت و شاپینگ بگ‌ها یکی از ابزارهای تبلیغاتی پر طرفدار و کارآمد هستند، که همواره جزء پرطرفدارترین ابزارها و برترین هدایای تبلیغاتی به شمار‌‌ می‌آیند. ساک دستی کاغذی آماده ابزارهای کارآمد و مفید همانند بیلبوردهای متحرکی عمل‌‌ می‌کنند که در مقابل چشمان ببندگان و مخاطبان نامحدودی به نمایش در‌‌ می‌آیند و پیام خود را منتقل‌‌ می‌کنند. ساک دستی کاغذی برای  کالاهای لوکس و لاکچری اغلب استفاده‌‌ می‌شود و هر چه طراحی و چاپ ساک دستی حرفه‌ای تر انجام شده باشد قیمت ساک دستی کاغذی برای خریدار بیشتر‌‌ می‌شود و خریدار رغبت بیشتر دارد که ساک دستی کاغذی در تیراژ کم با چاپ را برای محصول خود خریداری کند.

در دنیای امروز، صنعت یا هنر تبلیغات بسیار گسترده شده و شکل جدیدی به خود گرفته است.در میان ، ابزارها و تکنیک های تبلیغاتی هم تغییر پیدا میکنند و همگام با فناوری روز پیش‌‌ می‌روند.ابزارها و تکنیک هایی که استفاده موثر و مناسب از هر کدام آن‌ها میتواند تاثیر بسزایی بر افزایش میزان فروش و موفقیت شرکت‌ها داشته باشد.
انتخاب ساک دستی یا ساک خرید به عنوان ابزار تبلیغاتی، ابداع هر کس که باشد، کاری خلاقانه بوده که در سراسر جهان به عرصه خلاقیت بی پایان طراحان بدل شده و انگیزه ساخت ماشین آلات اختصاصی برای چاپ و ساخت این محصول فراگیر را فراهم آورده است. کیسه های کوچک و بزرگ، روی جنس های مختلف ساک دستی کاغذی، پلاستیکی و پارچه ای، با دسته های متنوع و طرح‌ها و رنگ های بس متنوع و البته کاربردهای گوناگون، هر چه باشند، نوعی رسانه تبلیغاتی چاپی هم به شمار‌‌ می‌آیند. در اینجا از میان همه روش های چاپی و جنس های گوناگون، به ساک خرید کاغذی و چاپ افست آن، نگاهی‌‌ می‌اندازیم و علاوه بر جنبه های فنی، بازار آن را نیز از نظر‌‌ می‌گذرانیم.
ساک دستی کاغذی و پاکت های تبلیغاتی همچون بیلبوردهای تبلیغاتی کوچکی هستند که به آسانی حمل و نقل‌‌ می‌شوند و در معرض چشمان هزاران مشتری هدف قرار میگیرند.به طور کلی هر چه تبلیغاتی ماندگار تر و طرح آن زیباتر باشد، بازده کار بالا خواهد رفت.جنس، زیبایی و ماندگاری ساک های کاغذی تبلیغاتی شما نشان دهنده میزان ارزش و اهمیتی است که شما برای مشتریان قائل‌‌ می‌شوید به همین منظور میتوان گفت که صنعت بسته بندی نقش بسیار مهمی در موفقیت شرکت‌ها ایفا‌‌ می‌کنند چون‌‌ می‌تواند میزان فروش را به شدت افزایش دهد و تاثیر چشمگیری در جذب مشتری داشته باشد.تبلیغات نوعی سرمایه گذاری محسوب‌‌ می‌شود.از این رو با استفاده از ساک های تبلیغاتی شما نام خود و برندتان را در قالب یک ابزار کاربردی و زیبا در مقابل چشمان مخاطب زنده نگه‌‌ می‌دارید و به آن اعتبار‌‌ می‌بخشید.
 

ساک دستی کاغذی خرید

هر موقع اسم ساک خرید به گوش ما میخورد همیشه به فکر بازار و خرید و کیفی که برای حمل خرید‌ها بکار میبریم میفتیم. ساک های خرید یا شاپینگ بگ‌ها برای حمل کالا و نوعی تبلیغات تجاری خوب محسوب میشوند که در خیلی از مواقع میتوانیم روی آن بعنوان یک معرف خوب برندمان حساب جدی باز کنیم . میگویید نه حالا به این مثالی که میزنم توجه کنید :
حساب کنید فردی کالایی از فروشگاهی خریده و آن را دستش میگیرد و حمل میکند بعد کالایی دیگر از فروشگاه دیگر و بعد هم چند کالای دیگر از فروشگاه های مختلف …
حالا فرد میخواهد آن کالاها را حمل کند مگر با یک دست چند کال ارا میشود حمل کرد بهترین راه حل گذاشتن همه کالاها تو یک سبد یا کیف بزرگ هست که حمل رو برای شما راحت تر کند
تولید ساک دستی و بازار سفارشات و فروش آن، على رغم سادگی این محصول، ریزه کاری های خاص خود را دارد. برای آشنایی با جزییات فنی و ریسک‌ها و فرصت های این شاخه از کار چاپ و تبلیغات، بهتر است در ابتدا به سوالات زیر پاسخ بگوییم.
ساک های دستی مقوایی چگونه تولید‌‌ می‌شوند و این کار چه مراحلی دارد؟
ساک دستی کاغذی آماده در واقع نوعی بسته بندی است و پروسه تولید آن مانند انواع بسته بندی، برعکس کارهای چاپی دیگر است. روند همه کارهای چاپی به این صورت است که از طراحی آغاز شده، به لیتوگرافی‌‌ می‌رسد، چاپ‌‌ می‌شود و در نهایت به مرحله صحافی و تکمیلی‌‌ می‌رود. اما بسته بندی برعکس این روند را طی‌‌ می‌کند. یعنی باید از آخر به اول رفت. در ابتدا باید بدانیم چه چیزی قرار است داخل ساک کاغذی تبلیغاتی قرار بگیرد و چه جنس و وزنی دارد. به این ترتیب ابعاد مناسب ساک دستی کاغذی مشخص‌‌ می‌شود و بعد باید از آن یک ماکت ساخت ماکت به طراح داده‌‌ می‌شود تا فایل را آماده کند. این روند در مورد جعبه هم صدق‌‌ می‌کند؛ درست نیست که برای کاهش هزینه‌ها به خواست مشتری ناآگاه کاری تولید شود که بعدا به مشکل بخورد. در مرحله طراحی ساک دستی کاغذی و ماکت سازی ساک دستی کاغذی باید تمام اشکالاتی را که ممکن است در مراحل چاپ و قالب زنی و ساخت به وجود بیاید بررسی کنیم. چون به خصوص در سیستم دستی خطاهای اجتناب ناپذیری وجود دارد که باید تعداد آنها تا قبل از تولید به حداقل برسد. این در مواردی است که طرح ساک دستی کاملا جدید باشد و نمونه ساخته شده آن موجود نباشد. اما گاهی اوقات از قالب های موجود ساک دستی تبلیغاتی که قبلا تولید شده‌اند استفاده‌‌ می‌کنیم. در این صورت تنها لازم است طرح مورد نظر در آن قالب ریخته شود و با توجه به وزن محتوی ساک دستی تبلیغاتی ، گراماژ ساک دستی تبلیغاتی مناسبی برای کار انتخاب شود.

کیفیت ساک های دستی در بازار چگونه طبقه بندی‌‌ می‌شود؟

این اواخر کیفیت ساک دستی تبلیغاتی بازار افت کرده، علت آن هم مواد مصرفی است. مواد مصرفی به شدت گران شده و به همین خاطر بعضی از سفارش گیرنده‌ها در مصرف مواد صرفه جویی‌‌ می‌کنند یا مواد را تلفیقی به کار‌‌ می‌برند. مثلا انواع چسب را با هم مخلوط‌‌ می‌کنند. این کار معضلات خودش را به همراه دارد. استفاده از مواد مصرفی کافی ممکن است موجب بالاتر رفتن قیمت ساک دستی کاغذی تبلیغاتی شود، اما کیفیت کار را تضمین‌‌ می‌کند و موجب متفاوت بودن کار‌‌ می‌شود. حالا تصمیم گیری در مورد مصالح کار، به روش کاری تولید کننده و میزان حساسیت او برمی گردد. در حال حاضر کسانی که با قیمت خیلی پایین ساک دستی تبلیغاتی تولید‌‌ می‌کنند، مصالح نامرغوبی مانند مقوای چینی برای ساک دستی تبلیغاتی بی کیفیت، چاپ ساک دستی تبلیغاتی کم کیفیت، چسب معمولی به جای چسب موسوم به ام و … را به کار‌‌ می‌برند. به علاوه بیشتر آنها خودشان کارگاه های تولیدی ندارند و صرفا در یک مغازه برای سفارش و فروش مستقر هستند.
در واقع برای کم کردن هزینه‌ها از نیروهای خانگی استفاده‌‌ می‌کنند. اما مصالح نامرغوب در اغلب موارد دوباره کاری به بار‌‌ می‌آورد؛ بهتر است کار کمی گران تر باشد تا این که کار برگردد و اعتبار ش ما لطمه بخورد. مورد دیگری که به طور معمول در بازار‌‌ می‌بینیم، این است که اگر در کار اشکالی پیش بیاید با فرض این که مشتری متوجه‌‌ نمی‌شود و این اشکالات را‌‌ نمی‌شناسد، کار را به او تحویل‌‌ می‌دهند.

در اینجا‌‌ می‌توان کیفیت ساک دستی کاغذی را به دو بخش فنی، و گرافیکی (بصری) تقسیم کرد. آنجا که صحبت از مسائل فنی نظیر کیفیت چاپ ساک دستی در تیراژ کم و انجام درست عملیات پس از چاپ مانند سلفون، یووی، طلاکوب دایکات و در نهایت چسباندن ساک دستی‌‌ می‌شود، کیفیت فنی مد نظر است اما یک کیفیت بسیار مهم دیگر هم هست که باید به آن توجه شود و آن در نظر گرفتن تناسب جنس ساک دستی کاغذی و گراماژ کاغذ مصرفی ساک دستی کاغذی یا طراحی گرافیک ساک دستی کاغذی و اندازه ساک دستی و عملیات تکمیلی ساک دستی کاغذی مورد نیاز است. اگر چه در بیشتر موارد تنها کیفیت فنی مورد توجه مشتریان و بازار است، اما در بیشتر موارد ما به مشتریان، به ویژه آنها که به کیفیت بصری و گرافیکی بیش از هزینه‌ها بها‌‌ می‌دهند، درباره چگونگی جلوه بصری و گزینش جنس کاغذ بر اساس کاربرد و گرافیک طراحی، پیشنهادهای لازم را‌‌ می‌دهیم. چرا که از نظر ما، مشتریان تنها برای داشتن یک ساک دستی باری به هر جهت قیمت ساک دستی کاغذی‌‌ نمی‌پردازند، بلکه برای خرید محصولی با کیفیت و متناسب با نوع فعالیت و بازار خود هزینه‌‌ می‌کنند و در این راه نیازمند راهنمایی ما هستند. به عنوان نمونه، برخلاف دیدگاه عمومی، چاپ چهار رنگ ساک دستی کاغذی همیشه به عنوان زیباترین جلوه چاپ مطرح نیست و گاهی برای بالا بردن کیفیت بصری باید به تعداد رنگ های کمتر و اختصاصی روی آورد.
به طور کلی دو دسته تولید کننده ساک دستی کاغذی و ارائه دهنده ساک دستی در کشور فعال هستند. گروه نخست گروهی هستند که تمام یا بخشی از مراحل تولید ساک دستی را خودشان انجام‌‌ می‌دهند و در صورت لزوم، بخشی از کار را به مراکز موجود در کشور‌‌ می‌سپارند. اما گروه دوم، که خودشان تولید کننده نیستند هیچ، تمام مراحل ساخت سفارش های خود را نیز به خارج از کشور و به ویژه چین سفارش‌‌ می‌دهند. یعنی تنها طراحی ساک دستی کاغذی را خودشان انجام‌‌ می‌دهند و بقیه را به چاپخانه‌ها و کارخانه های چینی‌‌ می‌سپارند. اما در کنار این دو دسته، گروه دیگری نیز هستند که به عنوان فروشنده و وارد کننده فعالیت‌‌ می‌کنند و بدون هیچ زحمتی، تولیدات خارجی را وارد کشور‌‌ می‌کنند و خرید و فروش ساک دستی کاغذی را انجام‌‌ می‌دهند در این گونه محصولات، سفارش خاصی از سوی مشتری ایرانی وجود ندارد و وارد کننده یا فروشنده به صورت سلیقه‌ای طرح های گوناگونی ساک دستی کاغذی را انتخاب و خریداری‌‌ می‌کند. عمده این محصولات حتی اگر از نظر کیفیت فنی مورد تایید باشند، از نظر کیفیت بصری و گرافیک به مراتب از محصولات تولید داخلی پایین ترند. زیرا این دسته از فروشندگان تنها به سود فروش توجه دارند و به همین خاطر به سراغ واردات از چین‌‌ می‌روند. جالب اینجاست که این امر در گذشته‌ای نه چندان دور از طریق تولیدی های کشور سوریه نیز انجام‌‌ می‌شد که مدتی است به خاطر اتفاقات اخیر در این کشور، متوقف شده است.
باید به ناهمگونی طرحهای وارداتی ساک دستی کاغذی با فرهنگ ایرانی اشاره کرد که متاسفانه موجب تغییر سلیقه در بازار مصرفی کشور شده است. هرگاه که ما برای ساخت ساک دستی کاغذی و طراحی ساک دستی کاغذی محصولی تازه گرد هم‌‌ می‌آییم، با وجود تمام دلبستگی‌ها و پافشاری بر طرح های ایرانی ساک دستی کاغذی و یا دست کم، کمتر خارجی، در نهایت سلیقه بازار را در طرحهایی‌‌ می‌بینیم که گاه از فرهنگ ما بسیار دور هستند. اگرچه باز ما برای مشتریان فرهیخته و دلبسته طرح‌ها و فرهنگ ایرانی اما اندک خود، طرحهایی چون ساک دستی با طرح اسلیمی، ساک دستی با طرح بته جقه، ساک دستی با طرح شعرهای به خط نستعلیق و … را انجام میدهیم و وظیفه خود‌‌ می‌دانیم که در این زمینه تا نهایت توان، تلاش و فرهنگ سازی کنیم. در کنار این محصولات وارداتی‌‌ می‌توان به برخی از نمایندگی های برندهای خارجی در کشور نیز اشاره کرد که به همراه محصولات، ساک دستی تولید شده در خارج از کشور را نیز به کشور وارد‌‌ می‌کنند که این نمونه‌ها از نظر فنی قابل قبول و در مواردی نوآور و پیشرو هستند.
اگر چه کمبود برخی مواد مانند کاغذهای خاص ساک دستی و قیمت های بالای مواد اولیه ساک دستی ، از دلایل عمده واردات ساک دستی از چین برشمرده‌‌ می‌شود، اما ناآگاهی از امکانات و قابلیت های موجود در کشور و البته نبود نظارت در بخش واردات و برخی بخشنامه‌ها و ابلاغیه های غیر اصولی و غیر کارشناسانه، راه را برای واردات بیشتر از خارج و به ویژه چین هموارتر ساخته است.

 

تاثیر طراحی ساک های کاغذی یا شاپینگ بگ ها

تنها یک طرح زیبا‌‌ می‌تواند موفقیت یک محصول را تضمین کند.ممکن است شما از مواد بسیار عالی استفاده کنید و محصولی ارائه دهید که از نظر کیفیت فوق العاده است اما اگر طرح مورد نطر ضعیف باشد تا اندازه زیادی از میزان اثر بخشی آن کاسته خواهد شد. یک طرح زیبا و چشم نواز‌‌ می‌تواند روی محصول متوسط بنشیند و بسیار موفق ظاهر شود .در نتیجه مسلم است که هر چه طرح روی کاغذ بهتر بشیند بازده بیشتری نیز خواهد داشت.
چاپ روی ساک دستی های کاغذی
ساک های خرید کاغذی برعکس ساک های خرید پارچه‌ای میتوان بصورت نک رنگ یا دو رنگ تا ۶ رنگ چاپ کرد و پس از چاپ سلفون خورده و پس از سلفون خوردن بوسیله قالب و دستگاه لترپرس برش و تیغ میخورد .
چاپ ساک دستی های تبلیغاتی کاغذی اغلب بوسیله چاپ افست انجام‌‌ می‌شود .
 

کاغذ چیست ؟

درحقیقت کاغذ لایه‌ای متشکل ازمواد خام فیبری ، چه طبیعی چه مصنوعی، که درقالب خمیر تهیه‌‌ می‌شود و نوع ومورد استفاده آن براساس ترکیبات شیمیایی و گونه های چوبی که در آن استفاده‌‌ می‌گردد، تعیین‌‌ می‌شود.
شناخته شده ترین ماده چاپی کاغذ است.
کاغذ از پرمصرف ترین مواد اولیه چاپ است. تقریبا تمام کارهای چاپی با استفاده از کاغذ چاپ‌‌ می‌شوند. کاغذ در طول تاریخ پیدایی خود تا کنون، پیوسته اصلی ترین و پایدارترین ابزار انتقال اندیشه بشری بوده است.
مصریان باستان اولین قومی بودند که از مغز نوعی نی به نام (پاپیروس) کاغذ به روایت تاریخ، ساختند.
مرغوب ترین کاغذها از جنس پنبه و کتان‌‌ می‌باشند. در درجه دوم کاغذهای ساخته شده از چوب و در درجه سوم کاغذهای ساخته شده از نیشکر قرار دارند.
بخش عمده‌ای از هزینه های یک سفارش چاپی مربوط به کاغذ است که در بعضی از موارد تقریبا بیش از نیمی از کل هزینه تولید را شامل‌‌ می‌شود
کاغذ تحریر در چاپ ساک دستی کاغذی 
معمولی ترین نوع کاغذ مصرفی در بازار که بیشتر در گراماژ ۷۰ الی ۹۰ گرم استفاده میگردد . سطح آن هیچگونه پوشش اضافی ندارد.
کاغذ تحریر همان است که در چاپ کتاب و چاپ کاتالوگ استفاده های زیادی دارد . این کاغذ همانند کاغذ روزنامه از خمیرهای مکانیکی ساخته‌‌ می‌شود با این تفاوت که برای بالا بردن سطح ظاهری و کیفیت پذیری چاپ بالاتر بر روی آن درجات مختلفی از آهار زنی و پوشش دهی پیاده‌‌ می‌شود.
کاغذ تحریر بر اساس مطالبی که قرار است رویش چاپ بشود در کیفیت متغیر است. مثلا برای چاپ کتابهای جیبی ارزان قیمت از کاغذ های کالیبر استفاده‌‌ می‌شود که سنگین تر از موارد مشابه است یا مجلات معمولی که در ساخت کاغذشان از ۵۰ درصد خمیر مکانیکی استفاده‌‌ می‌شود که در بعد از ساخت اولیه پوششی بر آن نهاده شده و براق سازی‌‌ می‌شود تا یک سطح سفید و خوب برای چاپ به دست دهد.
کاغذهایی که معمولاً برای چاپ به روش افست و برای تهیه سربرگ از آن‌ها استفاده‌‌ می‌شود و برای نوشتن با خودکار مناسب‌‌ می‌باشد. در ساخت این کاغذ از خمیر چوب استفاده‌‌ می‌شود، اما به جای استفاده از روش مکانیکی، روش شیمایی تولید‌‌ می‌کنند مقدار خمیر شیمیایی مصرفی در این روش تقریبا ۹۰ درصد است.
این نوع کاغذ از استحکام و رنگ خوبی برخوردار است و عموما به عنوان کاغذ تحریر، کاغذ فتوکپی و . و عموم مجله استفاده‌‌ می‌شود. این نوع کاغذ را باید در ردیف کاغذهای سبک و مناسب برای سربرگ های اداری، تحریر و تایپ دانست. گرماژمعمول کاغذ های تحریر معمولا  از ۷۰ گرم تا ۱۰۰ گرم را‌‌ می‌باشند.
 

کاغذ گلاسه و کاربرد آن در ساخت ساک دستی کاغذی

نوعی کاغذ است که یک روی آن ودر بسیاری موارد در دوسطح پوششی شفاف روی آن کشیده شده که چاپ حاصله روی این نوع کاغذ بسیار شفاف و زنده تر از کاغذ تحریر است.این نوع کاغذها بیشتر در بحث کالاها به کار‌‌ می‌روند، کالاهای متفاوت را پوشش میدهند و بر اساس خصایصی مختص به خود دارند. از این رو گستره وسیعی را در بر میگیرند اما در ساخت کتاب‌ها و جراید با کیفیت و نفیس، همچنین کاربردهای عمومی و دفاتر اداری نیز استفاده‌‌ می‌شوند.درخشندگی این کاغذ‌ها معمولا بین ۷۳ تا ۸۵ است و کیفیت خوب آنها طوری است که در دمای بالا ماشین های فتوکپی را تاب بیاورد و در برابر تابیدگی مقاوم باشند.یک بحث فنی دیگر هم در این مطرح است ،آنها باید مقاومت الکترواستاتیکی یکنواخت و کنترل شده‌ای داشته باشند تا تصویر خوب و یکدستی رویشان چاپ شود.
کاغذ با پوشش گلاسه و صاف و همچنین با پوشش براق یا مات، از بهترین نوع کاغذهای اندود شده‌‌ می‌باشد که سطح آن بسیار صاف و براق بوده و با استفاده از مواد معدنی و خاک چینی پوشش داده شده که به آن )art paper (نیز گفته‌‌ می‌شود. از کاغذ گلاسه برای چاپ کارهای رنگی، ترامه و چاپ بروشور و چاپ مجلات با کیفیت بالا استفاده‌‌ می‌شود. نوع ارزان تر آن با خمیر چوب و یا الیاف بازیافتی تولید‌‌ می‌شود. گرماژ معمول کاغذ های گلاسه معمولا از ۹۰ تا ۳۰۰ گرمی‌‌ می‌باشد.
چاپ روی ساک دستی گلاسه
در نمونه های ساک دستی گلاسه ، گراماژ کاغذ اهمیت دارد .هرچه گراماژ بالاتر باشد کار محکم تر و مقاوم تر خواهد بود.یکی از ویژگی های اصلی ساک دستی گلاسه قابلیت چاپ جهار رنگ است به طوری که‌‌ می‌توان یک طرح زیبا با رنگ های جذاب و درخشان را بدون هیچ کاستی روی ساک چاپ کرد و هم چنین از افکت های فانتزی نظیر یووی نیز روی ساک دستی کاغذی استفاده کرد .

ساک دستی کرافت چیست ؟ ساک دستی کرافت چگونه چاپ و ساخته میشود؟

نوعی کاغذ با رنگ قهوه‌ای ومات که با وجود ضعف ساختاری خصوصیت چاپ پذیری خوبی دارند. این نوع کاغذ که از خمیر چوب سولفاته تهیه شده، به رنگ قهوه‌ای است و نسبتا مقاوم است. از کاغذ کرافت برای بسته بندی و گاهی در کارهای فانتزی متفاوت چون پوستر و … استفاده‌‌ می‌شود.
کاغذ : کاغذ مهمترین ماده بسته‌بندی و قدیمیترین آن محسوب می‌شود. اولین آثار استفاده از کاغذ در بسته‌بندی در قرن دوم پیش ازمیلاد توسط چینی‌ها یافته شده است. سپس اعراب و بعد اروپائی‌ها از این ماده استفاده کردند. با وجود این اهمیت این ماده در نیمه دوم قرن بیستم بخاطر رواج پلاستیکها بسیار کاهش یافت اما در سالهای اخیر به دلیل مسائل محیطی زیستی ایجاد شده توسط آنها و رقابت همسازی کاغذ با محیط زیست دوباره استفاده از آن رواج یافت. خمیر کاغذ به همراه ماده‌ای افزودنی به نام SIZE که آنهم طبیعی ست وسولفات آلومینیوم، کاغذ را به وجود می‌آورد. ماده اصلی پوشش کاغذ نشاسته است که سطح را یک دست کرده و مقاومت آن را افزایش می‌دهد.
کاغذ کرافت : کرافت به آلمانی معنی قدرت را می‌دهد و کاغذ کرافت از نظر مقاومت، ماده‌ای قوی محسوب می‌شود. اغلب مصارف ساخت ساک، کیسه و کاغذی دارد. رنگ این کاغذ بطور طبیعی قهوه‌ای است که در شرایطی که لازم است سفید باشد، این کار توسط BLEACH صورت می‌گیرد. از این کاغذ برای ساخت کیسه‌های چند لایه که می‌تواند لایه‌های آلومینیومی، پلاستیکی هم باشند، استفاده می‌شود که بستگی به کاربرد کیسه در نگهداری مواد غذایی برای حیوانات، ذغال، سیمان، کود شیمیایی و غیره دارد.
این کیسه بنا به مورد برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و تبادل گازها کاربرد دارند. انواع سفید شده کاغذ کرافت که می‌تواند پوششی از پودر چینی مخصوص که آنرا برای چاپ مناسب می‌کند داشته باشد، برای نانوایی‌ها و فروشگاههای عرضه غذاهای آماده مصرف و تولید کنندگان دستمال کاغذی مناسب است. کاغذ کرافت دارای پوشش مذکور اصطلاحاً GLAZE یا گلاسه نامیده می‌شود. پوشش‌های گوناگون مانندموم یا فویل یا مینم‌های پلاستیکی، استفاده از کاغذ کرافت را برای مصارف مختلف مانند غذاهای چرب، مرطوب و غیره ممکن می‌سازد.

ساخت ساک های خرید کاغذی

ساخت ساک های خرید کاغذی هم با دست هم با دستگاه انجام میشود از این رو این ساک‌ها از ضرافت خاصی برخوردار هستند چون دستان هنرمند نیروی انسان در ساخت آن دخیل است .
بند در ساک دستی کاغذی
بند در ساک خرید کاغذی نقش ویژه‌ای دارد از این رو انتخاب رنگ و جنس بند از عوامل تاثیر گذار در ساک دستی های کاغذی محاسبه میشوند.
مراحل کار برای ساخت ساک دستی های کاغذی برای مشتریان چگونه است؟
در ابتدا براساس سلیقه و خواسته مشتری ،گراماژ کار و نوع محصول تعیین‌‌ می‌شود. سپس طراحی ساک دستی مدنظر شروع‌‌ می‌شود و پس از تایید مشتری مرحله زینک گرفتن و چاپ با دستگاهای افست انجام میشود.
پس از آن مرحله سلفون کشی انجام‌‌ می‌شود. سلفون کشی مرحله‌ای است که روی کاغذی یا مقوایی که چاپ شده لایه‌ی نازکی کشیده‌‌ می‌شود که استحکام کار و زیبایی ساک دستی کاغذی را بیشتر میکند. سلفون‌ها به دو صورت مات یا براق بسته به سلیقه مشتری انجام میشود.
پس از مرحله سلفون کشی بسته به سلیقه مشتری از یووی های برچسته یا طلاکوب هم میتوان استفاده کرد که زیبایی کار رو چند برابر میکنند..
مرحله نهایی عملیات مربوط به تیغ زنی (دایکات و لترپرس ) و ساخت پاکت‌‌ می‌باشد.
برخی از مشتریان ما

مرکز فوریت های چاپ تبریز
 

ارائه کلیه خدمات چاپ با بهره گیری از جدیدترین دستگاه های چاپ و صحافی در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت در شمالغرب کشور

ارتباط با ما
ارتباط با ما
دفتر مرکزی : تبریز - خیابان شریعتی جنوبی - روبروی پاساژ کریستال - ساختمان 69 - طبقه اول - واحد یک
تلفن های تماس : 8005 3553 041   -   8004 3553 041
اشتراک در خبرنامه
برای اطلاع از آخرین تغییرات قیمت، مشخصات خود را وارد کنید.
ایمیل
موبایل
کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مرکز فوریت های چاپ تبریز‌‌ می‌باشد
chap115.irchap115.ir - زاشح115.هق - صصص.زاشح115.هق